Wojciech Pisarski Wojciech Pisarski
1763
BLOG

"Dom zły" Online !

Wojciech Pisarski Wojciech Pisarski Kultura Obserwuj notkę 3


Jak już wczoraj napisałem, za jeden z najlepszych, jeżeli nie najlepszy film, roku 2009 uważam "Dom Zły"

Doborowa obsada, z moim ulubionymi aktorami z "Wesela", jest mocną stroną filmu. Osobiście najbardziej nie podobało mi się lekkie przegięcie z wątkami. W moim odczuciu było ich lekko za dużo, ale nie psuje to odbioru dzieła.

Dawno żaden film nie wywołał u mnie takich refleksji. Dobry film powinien zaskakiwać i skłaniać do myślenia. Taki jest i film wyreżyserowany przez Wojciecha Smarzowskiego.

Wczoraj przeglądając serwis Youtube zauważyłem, że użytkownik andyd00100 wrzucił cal film. Ja też go w blogu podpinam. Jeżeli nie przeszkadza wam gorsza jakość niż w wydaniu DVD lub kinie, to zapraszam do oglądania.

Wojtek

PS. Nie będę podpinać całego filmu, bo może to się odbić na czasie otwieraniu strony, ale spokojnie part po parcie wszystko jest w serwisie.
PS1. Co do legalności udostępniania filmów. Nie ja wrzuciłem film do sieci. Dzięki serdeczne andyd00100!

Młody człowiek, gitarzysta, basista, prawie bard, 1/2 zespołu Delegat. Interesuję się publicystyką, muzyką. Liberał, zagorzały antysocjalista. Lubię filmy co często daję odczuć w recenzjach na moim blogu. Przekazać w sposób elokwentny i dowcipny, co mi leży na wątrobie, a związane jest z codziennością naszą polską. Możesz znaleźć mnie również na youtubie: http://www.youtube.com/user/uranus7777 ... również na wykopie: http://www.wykop.pl/ludzie/uranus ... jak i na Joemonsterze: http://www.joemonster.org/bojownik/uranus www.koczowisko.com świetne audycję wolnościowe, www.martinlechowicz.com Główna strona ludzi którzy tworzą koczowisko i samego grajka Martina www.joemonster.org Humor www.historycy.org Dużo dobrych dyskusji

Nowości od blogera

Komentarze

Inne tematy w dziale Kultura