Wojciech Pisarski Wojciech Pisarski
57
BLOG

"Jesteś jak lokata" czyli moja galeria.

Wojciech Pisarski Wojciech Pisarski Kultura Obserwuj notkę 0

Witam

Jakoż że dawno nie publikowalem żadnych obrazów (za wyjątkiem ostatniego wpisy z TW Alkiem) publikuję tutaj dziela które się nazbieraly.

Jeśli chcesz być na bierząco z tym co tworzę, to proponuję zaglądać TU!

Przypominam, że wszystkie obrazy z bloga może zobaczyć po kliknięciu na Mona Lizę!

Więc jedziemy:

Przepraszam za ten z Durexem, ale jakoż że bierze on udzial w konkursie na JM pozwolilem go sobie trochę "wypromować". Chodzi w tym konkursie o to, aby przedstawić humorystycznie reklamy,  więc mi się tak skojarzylo z takim jednym kawalem. Mam nadzieje, że odbierzecie wlaściwie przekaz.

Na koniec jeszcze dwa:

Ten to wykonalem specjalnie pod jeden z tematów na JM. Chodzi w nim o to, iż każdy mial dodać co też widzi HE-MANN. Pomyślalem, że jakby przyjechal do Polski, zobaczylby TO

Pozdrawiam

PS. Już tak zupelnie na koniec nie moje dzielo, ale znalezione w czeluściach internetu. Co autor mial na myśli nie wiem, ale calkiem pojechal po bandzie...

Młody człowiek, gitarzysta, basista, prawie bard, 1/2 zespołu Delegat. Interesuję się publicystyką, muzyką. Liberał, zagorzały antysocjalista. Lubię filmy co często daję odczuć w recenzjach na moim blogu. Przekazać w sposób elokwentny i dowcipny, co mi leży na wątrobie, a związane jest z codziennością naszą polską. Możesz znaleźć mnie również na youtubie: http://www.youtube.com/user/uranus7777 ... również na wykopie: http://www.wykop.pl/ludzie/uranus ... jak i na Joemonsterze: http://www.joemonster.org/bojownik/uranus www.koczowisko.com świetne audycję wolnościowe, www.martinlechowicz.com Główna strona ludzi którzy tworzą koczowisko i samego grajka Martina www.joemonster.org Humor www.historycy.org Dużo dobrych dyskusji

Nowości od blogera

Komentarze

Inne tematy w dziale Kultura